"Každý prvek je nedílnou součástí této propojené mozaiky - sítě. Tím prvkem je místo, pracoviště, zaměstnanec, klient, ale i člověk jako takový, pocit, myšlenka, proplouvající futuristickou strojově přesnou sítí, vše spějící k výkonu a výsledku. Koncept této sítě rezonuje v rámci řešení pracovního prostředí v několika dimenzích...
V rámci našeho návrhu na redesign stávajícího call centra v Ústí nad Labem jsme vytvořili koncept vycházející přímo z chytré sítě aplikovatelný kdekoliv v rámci budoucí sítě Future Connect. Koncept spočívá v protknutí prostoru touto sítí v několika dimenzích, v rámci celého objektu vždy pracujeme s pravidelnou trojúhelníkovou sítí, ze které je spojením do vyšších tvarů v půdorysné ploše i prostoru i sociální interakci vytvořen moderní, kolektivní a živoucí prostor pro O2 Future Contact. Ze sítě vyrůstají 3D objekty tvořící prostor jak samostatného open space s jednotlivými týmy, tak prostor O2 Hub. Prostor chytré sítě - jehož součástí bude v každém místě jak zákazník, operátor, šéf či jen náhodný návštěvník.
Celý prostor open space je navržen tak, aby vytvořil nejlepší pracovní prostředí v oboru s vedlejším pocitem toho, že se úplně nejedná o klasické pracovní prostředí.